E-MARKETING Planowanie, narzędzia, praktyka – nowa publikacja Pawła Gruszeckiego

“E-MARKETING Planowanie, narzędzia, praktyka” to najnowsza publikacja Wydawnictwa Poltext, której jednym ze Współautorów jest Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji KZP, mecenas Paweł Gruszecki.

 

Książka “E-MARKETING Planowanie, narzędzia, praktyka” to kompleksowo opracowane kompendium wiedzy dla  każdego, kto chciałby rozwinąć swoje kompetencje związane z praktycznym wykorzystaniem Internetu w marketingu. Dedykowana jest zarówno profesjonalistom, zajmującym się na co dzień e-marketingiem, jak i osobom, które swoją przygodę z profesjonalnym marketingiem internetowym dopiero mają przed sobą. Merytorycznie publikacja spełnia wszystkie międzynarodowe kryteria edukacyjne, stanowiąc doskonałą podstawę dla opracowania materiałów szkoleniowych, warsztatów czy szkoleń z zakresu praktycznego ujęcia marketingu internetowego.

 

 

Autorzy książki to doświadczeni dydaktycy i praktycy tematu, współpracujący na co dzień z prestiżowymi instytucjami, tj. Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo czy Freshmail. Od lat prowadzą z powodzeniem kursy, szkolenia czy zajęcia ze studentami z zakresu wiedzy zebranego tym razem kompleksowo w niniejszej książce.

 


Pozostałe wpisy: